سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات روزانه با استفاده از سررسیدها و تقویمها

فصل زمستان است و چیزی به فرا رسیدن سال جدید نمانده است. و خیلی مشغول آماده سازی کارهایی خواهید شد که باید تا پایان سال انجام دهید. شاید فکر کنید هنوز تا سال نو خیلی مانده، اما تا چشم بهم بزنید آخر اسفند شده است.

اولین کاری که آن موقع باید انجام دهید این است که هدایای تجاری چاپی از قبیل  سررسید 97‌  و تقویم‌رومیزی به کارکنان یا مشتری‌های خود بدهید. در آخر سال حجم کارهای شرکت های چاپ تقویم وسررسید بالا رفته و ممکن است دریافت سفارش شما با تاخیر انجام شود.

در صورتی که با سفارش به موقع زمان کافی برای انتخاب بهترین عکس و طرح برای محصولات تبلیغاتی خود دارید و توانایی دیده شدن بیشتری خواهید داشت.

تقویم‌ها و سررسید‌های چاپی خود را به‌موقع سفارش دهید

قطعا می‌دانید که سفارش به‌موقع سررسید‌ها و تقویم‌های رومیزی چقدر اهمیت دارد. اگر می‌خواهید در طول سال توجه مشتری‌ها و همکاران‌تان را جلب کنید، باید سررسید‌ها و تقویم‌هایی برای سال جدید سفارش دهید که اسم یا لوگو شرکت‌تان به خوبی در همه جای آن چاپ شده باشد.

اگر می‌خواهید سررسید‌ها و تقویم‌هایی که سفارش می‌دهید به موقع به دست‌تان برسد، باید از همین الان اقدام کنید. بسیاری از صاحبان کسب‌وکار در روزهای پایانی سال سفارش‌های خودشان را ثبت می‌کنند و این طبیعی است اگر سفارش‌هایشان زود به دست‌شان نرسد و نتوانند تبلیغات خود را به‌موقع به دست مشتری‌ها یا همکاران خود بفرستند.

تمام هدف ما این است که نگرانی شما از این موضوع را برطرف کنیم و اطمینان حاصل کنیم بهترین گزینه را از میان مجموعه متنوع سررسید‌ها و تقویم‌های رومیزی ما انتخاب کنید.

قبل از سفارش سررسید مشتریانتان را در نظر بگیرید

برای کارایی بیشتر سررسید ها، سالنامه ها، تقویم ها آنها را طوری انتخاب کنید که بازار هدف تان از آنها استقبال کنند. اگر مشتریان شما به اطلاعات خاصی نیاز دارند، آن موارد را در سالنامه 97 یا تقویم خود بیاورید تا در صورت لزوم به سررسید یا تقویم شما رجوع کنند.

با استفاده کردن از محصولات شما برند و لوگوی شما هر بار تکرار خواهد شد. در صورتی که یک مشتری دو محصول با یک قیمت را از دو شرکت متفاوت پیش رو داشته باشد، آن محصول یا خدماتی را انتخاب خواهد کرد که در گذشته با برند آن آشنا و آن را دیده باشد. رنگ و طرحی را انتخاب کنید که متناسب با رنگ لوگو و طرح برند تان باشد.

با انتخاب رنگ و طرح مناسب جلوه بهتری به سررسید یا تقویم خود بدهید. با این کار افراد با دیدن تقویم یا سررسید سریعا خدمات و یا محصول شما را به یاد می آورند. در صورتی که مشتریان شما در محیط های مختلف از سررسید و یا سالنامه استفاده می کنند جلد های مقاوم در برابر عوامل محیطی را انتخاب کنید.

سررسید‌ها و تقویم‌های باکیفیت

مجموعه ما شامل سررسید‌ها و تقویم‌های رومیزی مقرون‌به‌صرفه اما با کیفیت است. چراکه محصولی که به شما ارائه کنیم باید بتواند در تمام طول سال، کسب‌وکار شما را در معرض دید دیگران قرار دهد.

مهم است که دریافت‌کننده‌ها بتوانند بدون هیچ مشکلی بر روی کاغذهای آنها بنویسند. یک سررسید می تواند حتی بیشتر از یک سال هم عمر داشته باشد و مشتریان از آن استفاده کنند.

ما در کاندید کیفیت کالای مورد نظر شما را تضمین می‌کنیم. با خیال راحت آنها را به مشتری‌ها و همکاران خود هدیه دهید و توجه آنها را در تمام طول سال همراه خود داشته باشید.

کانــــــــدیــــــــــــــــد ارائه دهنده انواع سررسید 1397 و سالنامه 1397 می باشد

شماره تماس: 02188319942 | 02188323593


» نظر

مزایای تقویم رومیزی تبلیغاتی

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی هدیه ای کارآمد

آیا شما به دنبال یک هدیه تبلیغاتی شگفت انگیز برای کسب و کار خود هستید، موارد زیادی برای انتخاب وجود دارد. شما همچنین با محصولاتی مانند قلم، فنجان که در نهایت در یک کابینت پرتاب خواهد شد یا اقلام مختلف بسیاری مواجه خواهید شد. چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شما هر روز دیده شود، در حالی که برای مشتریان شما هم مفید باشد؟

تقویم رومیزی تبلیغاتی گزینه ای مناسب برای معرفی نام تجاری می باشد. چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید با آنها تبلیغات خود را انجام دهید، اما واضح ترین مزیت تقویم، این واقعیت است که تقویم رومیزی یک یادآوری روزانه از کسب و کار شما را ارائه می دهد.


بیایید درباره برخی از مزایای تقویم رومیزی تبلیغاتی بحث کنیم.

اگر از قدرت تقویم های تبلیغاتی تردید دارید، فقط یک سوال دارم

آیا آگهی دیگری وجود دارد که در آن مشتریان به راحتی اجازه دهند تا کسب و کار خود را بر روی میز آنها، برای یک سال، بدون پرداخت هزینه، تبلیغ کنید؟,\

تقویم های رومیزی می توانند این کار را انجام دهند و هنگامی که شما در آن شعار خود را اضافه کنید، به طور متوسط افراد چندین بار در روز به تقویم نگاه می کنند، 365 روز در سال برابر با بارها امکان نمایش می باشد. سوالی وجود دارد که آیا آنها کسب و کار شما را از یاد می برند؟

مردم هنوز محصولات کاغذی را دوست دارند. برای بسیاری از مردم، نوشتن با قلم و کاغذ احساس آرامش به آنها می دهد. مطالعات نیز نشان داده است که نوشتن به مردم کمک می کند بیشتر به خاطر بسپارند، بنابراین هنگام یادداشت برداری از تاریخ های مهم، تقویم رومیزی شما ممکن است ترجیح داده شود.

تقویم هایی که برای ارزش نهادن به مخاطبان مورد نظر خود ارائه می دهید، احتمال بیشتری برای استفاده خواهند داشت. این تقویم ها با موضوع یا تصاویر در هر ماه آغاز می شوند. اطمینان حاصل کنید که تصاویر انتخابی مربوط به خدمات یا نام تجاری شما باشند. اگر لیست خاصی از افرادی دارید که تقویم را برای آنها می فرستید، آنها را با گرافیک و چاپ متغیر با نام خود در عکس هر ماه، شخصی کنید.

 

تقویم رومیزی

در چه جاهایی نیاز به تقویم رومیزی داریم

تقویم در دفاتر، خانه ها، مدارس، فروشگاه ها و در همه جا یافت می شود. هنگامی که مارک تجاری خود را بازاریابی می کنید، قرار گرفتن در معرض دید یک موفقیت است. مردم به تقویم ها نیاز دارند تا زمان خود را مدیریت کنند، گاهی اوقات حتی دو تا سه نفر از یک تقویم رومیزی استفاده می کنند.

بازاریابی کسب و کار خود با تقویم، مفید و سودمند برای شما و مشتریان شما است. حتما نام و لوگو شرکت خود را در هر ماه چاپ کنید. شما حتی می توانید شماره تلفن، آدرس و نشانی وبسایت خود را به طوری که به راحتی قابل دسترسی باشد بر روی آن چاپ کنید. تقویم می تواند حتی ساده تر از کارت های کسب و کار مورد توجه قرار گیرد.

تقویم رومیزی تبلیغاتی می تواند سرگرم کننده باشد

هنگام طراحی تقویم های بازاریابی شما واقعا می توانید خلاق باشید. بعضی از شرکت ها با ایده های بزرگ بر اساس صنعت خود می آیند. به عنوان مثال، یک دامپزشک ممکن است تصاویر زیبا از حیوانات را در خلق صحنه ای خنده دار برای هر ماه در تقویم خود داشته باشد. یک شرکت محوطه سازی می تواند عکس های نمونه کار خود را در فصول سالانه استفاده کند.

عکاسان می توانند عکس های خود را برای هر ماه استفاده کنند. شما می توانید در مورد مزایای کسب و کار خود در صفحات تقویم چاپ و صحبت کنید.

 

تقویم رومیزی

 

چند راهنمایی برای سفارش تقویم رومیزی

ارسال تقویم به مشتریان فعلی در اطراف تعطیلات به عنوان هدیه "تشکر از شما".

با ارسال تقویم، برخی از کسب و کارهای همسایه خود را به سمت دفتر خود بچرخانید.

تقویم خود را در فستیوال های محلی، نمایشگاه های شغلی و نمایشگاه های کسب و کار ارائه دهید.

اکثر کسب و کار ها متوجه شده اند که تقویم، کار سخت تبلیغات را برای آنها انجام می دهد. هنگامی که شما می خواهید در بودجه صرفه جویی کنید و مایل هستید در تبلیغات و بازاریابی کارآمد باشید، تقویم رومیزی تبلیغاتی نتایج بسیار خوبی را ارائه می دهد. آنها عملی، خلاق، مقرون به صرفه و دارای عمر طولانی مدت هستند. هنگامی که شما طرح و جنس تقویم هایی که می خواهید ارائه دهید را مشخص می کنید، فکر کنید که چگونه می توانید آنرا بر روی میز هیئت مدیره قرار دهید. برای سفارش دادن تقویم و سررسید 97 هر چه زودتر باید اقدام کنید با نزدیک شدن به سال جدید زمان کافی برای انتخاب و اجرای طرح تقویم رومیزی و سالنامه 97 شما کم خواهد شد.

کانــــــــدیــــــــــــــــد ارائه دهنده انواع سررسید 1397 و سالنامه 1397 می باشد
شماره تماس: 02188319942 | 02188323593

 


» نظر

تقویم یا سررسید مناسب برای شما

وقتی به تقویم‌ها فکر می‌کنید اولین چیزی که به ذهن‌تان می‌آید چیست؟ همان تقویم رومیزی با عکس‌های بچه گربه‌ که مدرسه به عنوان عیدی به شما هدیه داد؟ یا شاید اولین سالنامه ای که دوران دبیرستان همه جا با خودتان می‌بردید؟ و یا حتی سررسیدی که روی میز کارتان گذاشته‌اید و برنامه روزانه‌تان را از روی آن دنبال می‌کنید.

سالنامه

ترجیح می‌دهید بتوانید برنامه‌های کل ماه یا هفته را یکجا با نگاه کردن به تقویم‌تان ببینید؟ یا دوست دارید تقویم‌تان فقط برنامه‌هایتان را به صورت روز به روز نشان دهد؟

انتخاب نوع و سبک تقویم مناسب برای هدیه دادن به مشتری‌هایتان می‌تواند تاثیر به‌سزایی در موفقیت برنامه تبلیغاتی شما داشته باشد. باید بتوانید خودتان را جای مشتری‌هایتان بگذارید و ببینید بیشتر کجا و چه زمانی از تقویم استفاده می‌کنند؛ در اتاق کنفرانس، در دفترکار، روی میز کار، در خانه یا در جاده؟ تقویمی انتخاب کنید که مناسب «جایی» باشد که مشتری شما از آن استفاده خواهد کرد.


تقویم رومیزی


تقویم‌ها انواع متفاوتی دارند، در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:


تقویم‌های دیواری

اندازه‌ی بزرگ تقویم‌های دیواری، فرصت بزرگ‌تری برای در معرض دید قرار دادن برندتان به شما می‌دهد. تقویم‌های دیواری در بسیاری مکان‌ها و موقعیت‌ها از اتاق کنفرانس گرفته تا آشپزخانه، کاربرد دارند.

این تقویم‌ها اغلب 12 صفحه برای هر 12 ماه دارند؛ بالای هر صفحه می‌توانید تصویری با موضوع حرفه یا صنعت خود چاپ کنید، و ستون تقویم‌ها هم زیر تصویر قرار می‌گیرند. هرچند اندازه این تقویم‌ها با یکدیگر متفاوت است، اما سایز 20 × 30 معمول‌ترین است. اندازه‌های کوچک‌تر هم موجود است و می‌توانید آنها را همراه با نامه‌ی تبریک سال نو برای مشتری‌هایتان بفرستید.


تقویم رومیزی

تقویم‌های رومیزی

تقویم‌ها بخش مهمی از هر فضای کاری هستند. تقویم‌های رومیزی در انواع سبک‌ها و اندازه‌های مختلف در دسترس بوده و روی هر صفحه از آن می‌توان نمایی از روز، هفته و یا ماه را نشان داد. این تقویم‌ها همچنین فضای کاری زیادی را اشغال نمی‌کنند و برای هر حرفه و شغلی مورد نیاز هستند.

یکی از گرینه‌های خوبی که برای این مشتری‌ها می‌توان ارسال کرد، نسخه‌هایی از تقویم‌های رومیزی کوچک است که آنها را می توان در هر جایی قرار داد و جای زیادی را نمی گیرند. یک تیر با دو هدف، هم نیاز مشتری خود را برآورده می‌کنید و هم همیشه در معرض دید او خواهید بود.


سالنامه یا سررسید

سالنامه ها به دلیل امکان جابه‌جایی، بسیار عالی و پرطرفدار هستند. برای مشتری‌هایی که دائما در سفر هستند زیرا می‌توانند برنامه‌ها و قرار ملاقات‌های خود را حتی زمانی که در دفتر کار خود نیستند دنبال کنند. سررسیدها را می‌توان به روش‌های مختلف از جمله تغییر در اندازه و طرح (ماهانه، هفتگی، روزانه و یا ترکیبی) سفارشی کرد.

همچنین می‌توان یک جاخودکاری هم روی لبه کناری آن قرار داد. امکان سفارشی سازی سالنامه ها نامحدود است. می‌توان صفحات اضافی مانند نقشه، راهنمای تلفن و خیلی موارد دیگر آنها را بسته به نیاز مشتری‌ها تغییر داد و در سالنامه 97 خود گنجاند.

هر کدام از انواع تقویم‌ها را که انتخاب می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که برای مشتری‌هایتان جذاب و کاربردی باشد. به یاد داشته باشید که گاهی اوقات بد نیست برای مشتری‌های مختلف، سبک‌های متفاوتی در نظر بگیرید، چرا که هدف نهایی شما رضایت و حفظ مشتری‌هایتان است. اگر مطمئن نیستید که کدام سبک از سررسید 97 برای شما مناسب است و یا در مورد نحوه سفارشی سازی سوال دارید، می‌توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.


کانــــــــدیــــــــــــــــد ارائه دهنده انواع سررسید 1397 و سالنامه 1397 می باشد

شماره تماس: 02188319942 | 02188323593

 


» نظر

تقویمهای تبلیغاتی سفارشی

تحقیقات نشان می‌دهد که تقویم‌ها ابزارهایی مفید و ارزشمند هستند. تبلیغات از طریق تقویم‌های تبلیغاتی نیز یکی از مؤثرترین انواع تبلیغات است و همیشه می‌توان یک تقویم را در مکان‌های متعدد، در منازل و دفاتر کار پیدا کرد.
تقویم‌های تبلیغاتی و سررسید 97 بازده سرمایه بسیار بالایی دارند و به صورت روزانه در کل سال برند شما را در معرض دید قرار می‌دهند. شاید بتوان گفت تقویم‌های تبلیغاتی تنها نوع تبلیغاتی باشند که افراد از از آن استقبال می‌کنند!

• 61 درصد از مردم 2 تا 10 بار در روز به تقویم نگاه می‌کنند

• 74 درصد از مردم می‌توانند تبلیغات تقویم‌های تبلیغاتی خود را به یاد بیاورند

• 85 درصد از مردم با شرکت‌هایی همکاری می‌کنند که به آنها تقویم تبلیغاتی داده است

تنوع محصولات در کاندید، با سلیقه و نیاز تمامی افراد مطابقت دارد. ما با سال ها تجربه، تقویم‌های سفارشی متناسب با کسب‌و‌کار شما را تولید می‌کنیم.
با استفاده از تقویم رومیزی فرصت رسیدن به مخاطبان هدف خود در خانه و محل کار را از دست ندهید.

تقویم سفارشی

 

تقویم‌های سفارشی

تخصص ما در تولید تقویم‌های سفارشی منحصر به فرد است.
تنوع تقویم‌های سفارشی ما نامحدود است و متخصصان ما در انتخاب تقویم سفارشی مورد نظرتان به شما کمک خواهند کرد.
تقویم‌ و سالنامه 97 ابزاری مقرون‌به صرفه برای انتقال پیام تبیلغاتی شما و در معرض دید قرار دادن بردتان در برابر مشتری‌هایتان در تمام طول سال است. ما به شما کمک خواهیم کرد در این رقابت متمایز دیده شوید.

سفارشی کردن یک تقویم معمولی بسیار آسان است، ما می‌توانیم گزینه‌های زیادی در اختیار شما قرار دهیم:

• درست کردن یک جلد سفارشی

• داشتن کاغذهای سفید و خالی

• سفارشی کردن تاریخ

• اضافه کردن نقش‌ونگارهای بدون رنگ

• شخصی‌سازی کردن

• بسته‌بندی کردن

• استفاده از تصاویر سفارشی

علاوه بر تمامی این آپشن‌ها، می‌توانیم از ایده‌های خودتان هم در سفارشی‌سازی انواع تقویم، سررسید و سالنامه استفاده کنیم، به عنوان مثال هر یک از شرایط زیر می‌تواند به نوعی تقویم مورد نظر شما را به شیوه‌ی خودتان سفارشی کند:

جمع کردن پول: فروش تقویم در رویدادهای خاص

یاددآوری سالگرد شرکت: استفاده از تصاویر مرتبط در تاریخ مورد نظر در تقویم

تشویق کارکنان: چاپ کردن عکس کارمندان برتر در تقویم

نمایش محصول: چاپ تصویر و ویژگی‌های محصولات و خدمات در تقویم

معرفی شعب متعدد: مشخص کردن موقعیت مکانی شعب در نقشه‌ای در تقویم و معرفی آنها

آسان، منحصر به فرد و موثر! ما این فرایند را از ابتدا تا انتها برایتان ساده می‌کنیم. آنچه در نظر دارید، خلق می‌شود!


توزیع مناسب، بسیار مهم است

راه‌های متعددی برای توزیع تقویم‌های تبلیغاتی وجود دارد: تحویل شخصی، گذاشتن بر روی کانتر و هدیه دادن، فرستادن دعوت‌نامه به افراد برای دریافت تقویم یا ارسال پستی به آنها.
شما چندین سبک موجود دارید که برای ارسال پستی مستقیم مناسب هستند. و شما با داشتن آدرس پستی مشتری‌های فعلی و احتمالی، می‌توانید تقویم‌ها را مستقیما برای دریافت‌کننده‌های مورد نظرتان به صورت پستی ارسال کنید.

واقعیت این است که دریافت‌کننده‌ها از دریافت یک بسته پستی بسیار خوشحال می‌شوند. همچنین می‌توانید تقویم سفارشی را با یک نامه «تشکر»، یک پیشنهاد ویژه، دعوت‌نامه و غیره برای آنها ارسال کنید.

پس فرصت را از دست ندهید و همین امروز با مشاورین ما تماس حاصل کنید.


کانــــــــدیــــــــــــــــد ارائه دهنده انواع سررسید 1397 و سالنامه 1397 می باشد

 


» نظر
   1   2      >