سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از تقویم های تبلیغاتی

سوال: وقتی صحبت از ارتقاء برند است، مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از تقویم‌های تبلیغاتی چیست؟

جواب: تقویم‌های تبلیغاتی یک روش فوق العاده برای این هستند که مطمئن شوید نام شرکت تان همیشه در طول سال درست جلوی چشم مشتری‌هایتان قرار دارد. تقویم‌های تبلیغاتی نه‌ تنها ابزارهای بازاریابی موثری هستند (چون همیشه جلوی چشم مصرف‌کننده‌شان قرار دارند)، بلکه مورد استفاده مصرف‌کننده و مشتری‌های شما هم نیز می باشند. از آنجایی که مردم تقریبا هر روز از تقویم رومیزی ، سالنامه و سررسید استفاده می‌کنند، ایده‌ی بدی نیست که به مشتری‌هایتان ابزار مفیدی بدهید که شما را هم هر روز به یادشان بیاورد.


تقویم رومیزی


استفاده از تقویم‌های تبلیغاتی برای تبلیغ و بازاریابی کسب و کار مزایای زیادی دارد، که مهمترین مزیت آنها استفاده‌ی روزمره مشتری‌ها از آنهاست. در عصر دیجیتال امروزی که خیلی‌ها دیگر از تقویم الکترونیکی استفاده می کنند، هنوز هستند کسانی که تقویم‌های چاپی وسررسید را برای نوشتن یادداشت و یادآوری و مدیریت زمان ترجیح می‌دهند.

تقویم‌های تبلیغاتی علاوه بر اینکه برای مشتری‌ها بسیار مفیدند، می‌توانند آگاهی از برند شما را هم در بین مصرف‌کنندگان‌ ارتقاء دهند.مردم اغلب چندین بار در روز به تقویم‌ رومیزی شان نگاه می‌کنند و این به این معنی است که هربار که آنها به تقویم‌شان نگاه کنند، برند شما را هم می‌بینند. اگر نام شرکت، برند و اطلاعات تماس‌تان را بر روی تقویم چاپ کرده باشید، مشتری‌هایتان با نام برند شما آشنا می‌شوند، و به این ترتیب در عین حفظ بودجه، می‌توانید خیلی راحت در تمام طول سال بازاریابی و تبلیغات کنید.

تقویم‌های تبلیغاتی همچنین وسیله‌ای فوق‌العاده برای انتقال پیام‌تان به مشتری‌هایتان هستند. این تقویم‌ها را می‌توانید به عنوان یک هدیه به مشتری‌هایتان و یا در نمایشگاه‌ها یا جشنواره‌ها به مردم بدهید، و یا حتی از طریق پست برای افراد ارسال کنید. با دادن تقویم‌های تبلیغاتی همچنین می‌توانید پیام‌ حسن نیت خود را به گوش جامعه برسانید. با اهدای آنها به مدارس، بیمارستان ها و رویدادهایی که توسط سازمان‌های غیرانتفاعی و یا کمپین‌های کمک ‌رسانی حمایت مالی می‌شوند، می‌توانید خود را در ذهن مردم ماندگار کنید و سخاوت و حسن نیت خود را نشان دهید.

تقویم تبلیغاتی علاوه بر تبلیغ برند شما، می تواند یک ابزار بازاریابی بسیار مقرون به صرفه نیز باشد. تقویم‌های از قبل چاپ شده با طرح و شکل‌های متنوع، اغلب انواع مختلف دارند، می توانید نوع آهنربا دار آنها را به در یخچال بچسبانید، آنها را روی دیوار آویزان کنید یا حتی روی میز قرار دهید. می‌توانید با اضافه کردن اطلاعات کسب و کار خود به یکی از این تقویم‌های از قبل چاپ شده، کسب و کار خود را ارتقاء دهید.


» نظر