سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی در مورد سررسیدها

به دنبال سررسید 97 هستید؟ مهارت های سازمانی خوب در حصول اطمینان از اینکه دفتر کار، خانه یا برنامه های مطالعاتی شما به خوبی و با بازده مناسب کار می کنند بسیار مهم است. مطالب مهم را می توان به صورت آنلاین ذخیره کرد، با این حال یک سررسید همچنان کاربردهای ویژه خود را هنگامیکه در مقابل کامپیوتر خود نیستید، در جلسه ای یا در کلاس حضور دارید، ایفا می کند.
از انواع سررسید جیبی می توان در هر مکانی استفاده کرد و برنامه های هر روز را ادامه داد. حضور سررسید در روی هر میزی باعث سر و سامان گرفتن برنامه های روزمره می شود.

سررسید در ابعاد متنوعی عرضه می شوند. شما می توانید در اندازه های رایج مانند وزیری یا اروپایی یا اندازه های کوچکتر آنها را تهیه کنید. برخی از اندازه های که شما می توانید به دنبال سررسید باشید عبارتند از: 25 در 5/17 سانتیمتر،21 در 14.5 سانتیمتر، 12*21 سانتیمتر و جیبی 11.5 در 22.5 سانتیمتر.

طرح بندی های محدودی وجود دارند که می توان سررسید را یافت که عبارتند از: 1 هفته در هر صفحه، 1 روز در هر صفحه، 2 روز در هر صفحه می باشد. اکثر دفاتر سررسید 12 ماه از فروردین تا اسفند را پوشش می دهند که کمی با تقویم رومیزی متفاوت است که 12 ماه را پوشش می دهند .

 

سررسید

 

طیف وسیعی از سررسید ها در سایت ما موجود است که شامل موارد زیر است:

سررسید های وزیری

این سایز که پر مصرف ترین سایز و مناسب ترین آنها نیز میباشد تقریباً همان سایز B5 می باشد (25 در 17/5سانتیمتر) که پس از دوربری در صحافی تقریباً 5 میلیمتر تا 1 سانت کوچکتر مشود. قطعی که مورد پسند طیف زیادی از مخاطبان قرارمی‏گیرد. عاملی که سبب رواج بیشتر این اندازه شده آن است که اندازه نسبتاً مناسبی برای کاربر دارد و با توجه به این که بیشتر کتب نیز در این اندازه منتشر می شود، کاربران ارتباط بهتری با آن برقرار می کنند.

قطع رقعی

سررسید اروپایی مشابه سررسید رقعی است اما کمی از عرض آن کاسته شده است. لذا ابعاد حدودی این قطع 13*21 سانتیمتر می باشد. همین عرض کمتر باعث می شود که سالنامه 97 اروپایی نسبت به رقعی شکیل تر و خوش دست تر به نظر آید. البته این موضوع تا حدود زیادی به سلیقه خریدار بستگی دارد.

سررسید جیبی

این سررسیدها جمع و جور و کوچک برای حمل در کیف و یا جیب هستند. تقریباً برابر با سایز A7 استاندارد میباشد و برابر با (14.5 در 10 سانتیمتر) میباشد . البته این سایزها به صورت تقریبی میباشد و بنا به نوع صحافی میتواند کمی کوچکتر یا بزرگتر نیز شود.

جلد سررسید

شما متناسب با نوع کسب و کار و طرح لوگوی خود می توانید از طرح های متنوع جلد سررسید استفاده کنید. سعی کنید از رنگ متناسب و مکمل با رنگ لوگو برند خود استفاده کنید. تا با دیدن سررسید شما به یاد کسب و کار شما بیافتند. همچنین می توانید از جنس های مختلف، جلد سررسید خود را انتخاب کنید و خاص بودن کسب و کارتان را به مشتریانتان نشان دهید.

ما همچنین طیف گسترده ای از تقویم ها و سررسید و سالنامه را که برای سازماندهی کارها در یک محیط حرفه ای ایده آل هستند، در اختیار شما قرار می دهیم. شما می توانید از میان ده ها مدل آنچه که متناسب با برند و کسب و کارتان می باشد را انتخاب کنید و از همین الان برای سفارش سررسید 1397 و سالنامه 1397 اقدام کنید. ما همچنین خدمات خود را در سراسر ایران عرضه می کنیم.


» نظر
<      1   2