سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از تقویم رومیزی در تبلیغات برای ارتقاء کسب و کار شما

زمانی که یک مشتری جدید و احتمالی از من سوال می کند که چرا بهتر است برای ارتقاء کسب و کار خود از تقویم رومیزی استفاده کنند، من به آن ها می گویم که تقویم حس تبلیغاتی موثرتری دارد. علی رغم همه این ها، چه عنصر تبلیغاتی دیگری می شناسید که در 365 روز سال شما را به یاد مشتری بیاندازد و همینطور در هر جایی هم حضور داشته باشد؟

 

تقویم رومیزی

هزینه

بیشتر تقویم هایی که به فروش می رسانیم در طول چرخه یک سال هزینه ای کمتر از یک پنی در روز را برای شما خواهد داشت. برای ارتقاء کسب و کار خود 100 تقویم رومیزی سفارش بدهید و همچنان روزانه با هزینه ای کمتر از نوشیدن یک فنجان قهوه تبلیغ کنید.

احسا س گرفتن هدیه

مشتریانی که یک تقویم از شما می گیرند احساس می کنند که از شما یک هدیه گرفته اند. قطعاً زمانی که شما در رادیو، تلوزیون و یا روزنامه تبلیغ می کنید، مشتریان شما به اندازه دریافت یک تقویم از شما متشکر نخواهند بود.

کاربردی

چندین فرم دیگر از تبلیغات می توانند همانند یک تقویم برای مدیریت روز های شلوغ یک فرد در تمام طول سال همراه او باشند. مطالعات نشان می دهد که 98درصد از افراد در طول روز حداقل یک بار به تقویم رومیزی خود مراجعه می کنند.

شخصی

بر خلاف تبلیغات سنتی که اصلا انگیزشی و شخصی نیستند، زمانی یک فرد تقویم هدیه می گیرد به این فکر می افتد که او از جمله معدود کسانی است که به او این وسیله خاص را داده اند.

پیام تابلو تبلیغاتی

زمانی که یک تقویم رومیزی در خانه و یا دفتر کار مورد استفاده قرار میگیرد، نه تنها مورد استفاده فرد دریافت کننده قرار می گیرد بلکه توسط هر فردی که به آن فضا وارد شود دیده می شود. به این معنا که پیام تبلیغ شما پتانسیلی نا محدود برای جذب مشتری خواهد داشت. این نوع تبلیغات حتی از تبلیغ در روزنامه ای که تنها در یک روز دیده شده و در نهایت بازیافت می شود عمر طولانی مدتی دارد.

راحتی

زمانی که مشتری آماده خرید محصول شما می شود، بهتر است اطلاعات تماسی خود را در قالب یک لیست مخاطب و درتقویم به او بدهید که در صورت لزوم به راحتی با شما در تماس باشند. یک صفحه تبلیغاتی زرد رنگ دست و پا گیر است و در هرج و مرج شلوغی به راحتی گم می شود.

دوام

یکی از فواید مهم تبلیغات به شیوه توزیع تقویم رومیزی این است که به طور خود کار پس از 12 ماه منقضی می رود. خب حدس بزنید که چه اتفاقی می افتد. اغلب مشتریان شما با پایان 12 ماه باز هم به شما مراجعه می کنند تا نسخه ای جایگزین برای تقویم قبلی خود از شما داشته باشند. بر حسب عادت مردم تمایل بیشتری به جایگزینی وسایل خود با همان نوع قبلی به منظور حفظ احساس راحتی خود هستند.

توزیع کنترل شده

چرا دلار هایی که برای تبلیغات خرج می کنید را در جایی مثمرثمر تر استفاده نمی کنید. با استفاده از این شیوه تبلیغات شما به سادگی در دست افراد دارای کسب و کار قرار می گیرد. به خاطر داشته باشید که پایه مشتری شما در کسب و کارتان است که شما را طی سال ها باقی نگه می دارد. سرمایه خود را جایی خرج کنید که بیشترین فایده را برای شما دارد.

ارتقاء مثبت

بیشتر تقویم های رومیزی دارای تصاویر انگیزشی و موضوعاتی است که به مشتری کمک می کند تا آن ها را نسبت به زندگی و از همه مهمتر کسب و کار شما خوش بین می کند.

در نظر گرفتن سفارشی سازی

تقویم رومیزی می تواند به عنوان یک طراحی کاملا منحصر به فرد ساخته شود که تقریبا شایسته وضعیت کاتالوگ کسب و کار شما است. به بیانی دیگر با کمی تغییرات در تقویم های موجود جلوه ای خاص و شخصی تر به تقویم ها بدهید. زمانی که این تقویم ها به خوبی طراحی شدند می توانند ابزاری مؤثر در بازاریابی کسب و کار شما بوده و پاسخگونه نیاز های تبلیغاتی شما باشد.


» نظر