سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تقویمهای تبلیغاتی ابزار تبلیغاتی فوق العاده شگفت انگیز

آیا به دنبال یک ابزار تبلیغاتی فوق العاده شگفت انگیز برای کسب و کارتان هستید، اما نمیدانید چه کالایی را انتخاب کنید؟ و حتما پیش خودتان فکر میکنید خودکار مناسب نیست چون زود گم میشود، لیوان هم که داخل کابینت گم میشود و فریزبی هم که اصلا حرفه ای نیست.

از کجا می توان مطمئن شد که برندتان هر روز دیده می شود و در عین حال به کار مشتری هایتان هم می آید؟ تقویم های تبلیغاتی بهترین و مناسبترین گزینه هستند و مهم ترین مزیت آنها این است که هر روز کسب و کار شما را به یاد مصرف کننده شان میاندازند. اما بد نیست با بقیه مزیت های تقویم های تبلیغاتی هم آشنا شویم.

 

تقویم رومیزی

نیاز به تقویم همیشه وجود دارد

تقویم ها در دفاتر، خانه ها، مدارس، فروشگاه ها و همه جا یافت می شوند. هنگام بازاریابی برای برندتان، نکته کلیدی در معرض دید قرار گرفتن است. مردم برای مدیریت زمان خود به یک یا چند تقویم نیاز دارند و همه قرار ملاقات ها و جشن های تولدهایی که باید یادشان باشد را در تقویم رومیزی می نویسند.

بازاریابی کسب و کار با تقویم، هم برای شما و هم برای مشتری هایتان مفید و سودمند است. حتما نام شرکت و برند خود را در تقویم چاپ کنید. حتی می توانید شماره تلفن، آدرس و وب سایت خود را هم چاپ کنید تا به راحتی در دسترس باشد.

تقویم های تبلیغاتی می توانند سرگرم کننده باشند

هنگام طراحی تقویم های تبلیغاتی می توانید واقعا خلاق باشید. برخی از شرکت ها ایده های جالبی بر اساس حرفه خود نشان می‌دهند. به عنوان مثال، عکاسان می توانند از عکس هایی که خودشان گرفته اند را در صفحات هر ماه چاپ کنند و حتی روزها و تعطیلاتی که ممکن است افراد بخواهند عکس بگیرند را هم مشخص کنند.

شما می توانید مزایای کسب و کارتان را هم در صفحات تقویم چاپ کنید. بهتر است طراحی تقویم خلاقانه و سرگرم کننده باشد تا مشتری ها را برای بیشتر دیدن تقویم تشویق کند.

چاپ تقویم خیلی راحت است

بعد از طراحی تقویم تبلیغاتی تان تنها کاری که باید بکنید این است که طرح تان را برای یک شرکت چاپ و تبلیغات بفرستید. اگر طرح شما اندازه استاندارد نیست، می توانید هر اندازه دیگری که می خواهید را امتحان کنید. سپس پرداخت نهایی را انجام دهید .به این ترتیب تقویم هایی با کیفیت بالا و مناسب با بودجه تان ایجاد و چاپ می شود.

چند نکته مهم:

  • تعدادی از تقویم ها را به کسب و کار مورد علاقه خودتان بدهید تا به مشتری هایشان بدهند.
  • تقویم رومیزی را به عنوان یک هدیه، نزدیک به تعطیلات و مناسبت ها برای مشتریان فعلی تان بفرستید.
  • تعدادی از تقویم ها وسررسید هارا به کسب و کارهای که در نزدیکی شما هستند بدهید تا استفاده کنند.
  • تقویم ها و سررسید ها را در نمایشگاه ها به مردم بدهید.

اکثر کسب و کار ها متوجه شده اند که تقویم ها می‌تواند کار سخت بازاریابی را به راحتی برای شما انجام دهند. وقتی می خواهید متناسب با بودجه عمل کنید و از طرفی هم در تبلیغات و بازاریابی کارآمد باشید، تقویم های تبلیغاتی و سررسید ها نتایج بسیار خوبی می دهند. تقویم ها کاربردی، خلاقانه، مقرون به صرفه و ماندگار هستند. اگر از همین حالا شروع به درست کردن تقویم بازاریابی خود کنید، می توانید برای مناسبت یا نمایشگاه بعدی یک قدم جلوتر باشید.


» نظر

استفاده از تقویم های تبلیغاتی

سوال: وقتی صحبت از ارتقاء برند است، مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از تقویم‌های تبلیغاتی چیست؟

جواب: تقویم‌های تبلیغاتی یک روش فوق العاده برای این هستند که مطمئن شوید نام شرکت تان همیشه در طول سال درست جلوی چشم مشتری‌هایتان قرار دارد. تقویم‌های تبلیغاتی نه‌ تنها ابزارهای بازاریابی موثری هستند (چون همیشه جلوی چشم مصرف‌کننده‌شان قرار دارند)، بلکه مورد استفاده مصرف‌کننده و مشتری‌های شما هم نیز می باشند. از آنجایی که مردم تقریبا هر روز از تقویم رومیزی ، سالنامه و سررسید استفاده می‌کنند، ایده‌ی بدی نیست که به مشتری‌هایتان ابزار مفیدی بدهید که شما را هم هر روز به یادشان بیاورد.


تقویم رومیزی


استفاده از تقویم‌های تبلیغاتی برای تبلیغ و بازاریابی کسب و کار مزایای زیادی دارد، که مهمترین مزیت آنها استفاده‌ی روزمره مشتری‌ها از آنهاست. در عصر دیجیتال امروزی که خیلی‌ها دیگر از تقویم الکترونیکی استفاده می کنند، هنوز هستند کسانی که تقویم‌های چاپی وسررسید را برای نوشتن یادداشت و یادآوری و مدیریت زمان ترجیح می‌دهند.

تقویم‌های تبلیغاتی علاوه بر اینکه برای مشتری‌ها بسیار مفیدند، می‌توانند آگاهی از برند شما را هم در بین مصرف‌کنندگان‌ ارتقاء دهند.مردم اغلب چندین بار در روز به تقویم‌ رومیزی شان نگاه می‌کنند و این به این معنی است که هربار که آنها به تقویم‌شان نگاه کنند، برند شما را هم می‌بینند. اگر نام شرکت، برند و اطلاعات تماس‌تان را بر روی تقویم چاپ کرده باشید، مشتری‌هایتان با نام برند شما آشنا می‌شوند، و به این ترتیب در عین حفظ بودجه، می‌توانید خیلی راحت در تمام طول سال بازاریابی و تبلیغات کنید.

تقویم‌های تبلیغاتی همچنین وسیله‌ای فوق‌العاده برای انتقال پیام‌تان به مشتری‌هایتان هستند. این تقویم‌ها را می‌توانید به عنوان یک هدیه به مشتری‌هایتان و یا در نمایشگاه‌ها یا جشنواره‌ها به مردم بدهید، و یا حتی از طریق پست برای افراد ارسال کنید. با دادن تقویم‌های تبلیغاتی همچنین می‌توانید پیام‌ حسن نیت خود را به گوش جامعه برسانید. با اهدای آنها به مدارس، بیمارستان ها و رویدادهایی که توسط سازمان‌های غیرانتفاعی و یا کمپین‌های کمک ‌رسانی حمایت مالی می‌شوند، می‌توانید خود را در ذهن مردم ماندگار کنید و سخاوت و حسن نیت خود را نشان دهید.

تقویم تبلیغاتی علاوه بر تبلیغ برند شما، می تواند یک ابزار بازاریابی بسیار مقرون به صرفه نیز باشد. تقویم‌های از قبل چاپ شده با طرح و شکل‌های متنوع، اغلب انواع مختلف دارند، می توانید نوع آهنربا دار آنها را به در یخچال بچسبانید، آنها را روی دیوار آویزان کنید یا حتی روی میز قرار دهید. می‌توانید با اضافه کردن اطلاعات کسب و کار خود به یکی از این تقویم‌های از قبل چاپ شده، کسب و کار خود را ارتقاء دهید.


» نظر

تقویم های تبلیغاتی یادآوری کننده تجارت شما

اولین و مهمترین مزیت استفاده از تقویم های تبلیغاتی این است که در هر ماه در طول یک سال تجارت تان را برای مشتریان شما یادآوری می کند که این امر نه تنها یک یادآوری کننده معمولی بلکه یک نوع مثبت و تاثیرگذار از آن می باشد. استفاده از یک تقویم رومیزی مناسب با تصاویر و طراحی هنری جذاب و منحصر به فرد می تواند بازتاب دهنده سبک و کلاس و اعتبار تجارت شما باشد که می تواند به مشتریان شما این موضوع را هر روزه یادآور شود که شرکت و تجارت شما همان چیزی است که آنها به دنبالش هستند. هر خانه و شرکتی نیاز به تقویم وسررسید دارد که این موضوع امکان وارد کردن تجارت و بازاریابی شما را به خانه ها و شرکت های کاربران ومشتریانتان فراهم می کند و باعث می شود هر روزه با دیدن تقویم در تماس مستقیم با شما باشند.

 

تقویم رومیزی

هدایای تبلیغاتی کارآمد

بسیاری از هدیه های تبلیغاتی هدف تعریف شده برایشان را ارضا نمی کنند. به این دلیل که برخی هدایای تبلیغاتی قابلیت استفاده مداوم ندارند و معمولا برای مدت زمان زیادی توسط مشتریان و کاربران مورد استفاده قرار نمی گیرند و معمولا یا گم می شوند و یا درون انبار و کمدهای خانه محبوس می شوند. در نتیجه برای شرکت هایی که به امید موفقیت در تبلیغات از این اقلام استفاده کرده اند، این موضوع یک شکست بزرگ محسوب می شود. بدین دلیل است که برای تبلیغات معمولا کالاهای سفارشی توسط مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند. مشتری خود را در پشت میزش تجسم کنید که هر روز و در کل طول مدت روز تقویم رومیزی تبلیغاتی شما بر روی میزش توجهش را جلب می کند. این موضوع باعث می شود ضمیر ناخودآگاه او به سمت تجارت شما جلب شود. فراموش نکنید که تداوم و تکرار کلیدی ترین عامل در تبلیغات موفق می باشد. تنها کاری که شما باید انجام دهید توزیع تقویم وسررسیدهای تبلیغاتی رایگان در زمان مناسبی از سال پیش از فرارسیدن سال جدید است که مطمئن شوید مشتریان شما از تقویم و سررسید دیگری استفاده نخواهند کرد. این کار را می توان تبلیغاتی موثر و سریع لقب داد.

مزایای دیگر استفاده از تقویم به عنوان هدیه تبلیغاتی

وقتی که حرف از هدیه های تبلیغاتی در معرض دید می شود، تقویم و سررسید از مزایای آشکار زیادی برخوردار است. در زیر به تعدادی از این مزایای منحصر به فرد در استفاده از تقویم و سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی اشاره خواهد شد: نداشتن محدودیت کاربر و مکان: همه ما از هرجنسیت و سن به تقویم وسررسید نیاز داریم و باید بدانیم که امروز چه روزی است و برای اجتناب از فراموشی، رویدادهای مهم را نیز بر روی آن نشانه گذاری کنیم در نتیجه یک تقویم رومیزی در هر مکانی می تواند وسیله ای برای ایجاد شناخت برای شرکت و تجارت شما باشد. طراحی چشم نواز: یک تقویم سفارشی با یک اثر و ساختار هنری یا یک تصویر چشم نواز در پس زمینه آن می تواند نظر هرکسی را به خود جلب کند که با قرار دادن نام و برند تجارت خود در مکانی مناسب و استراتژیک بر روی این تصویر چشم نواز می توانید به ایجاد و گسترش شناخت از تجارت خود کمک کنید.

تعامل روزانه با مشتریان

همانطور که قبلا ذکر شد، تقویم ها نقش مهمی را در زندگی روزانه مشتریانی که آنها را دریافت می کنند بازی خواهند کرد. هر بار که مشتری شما به تقویم رومیزی خود نگاه کند که ممکن است برای چک کردن قرار کاری، تاریخ تولد یا زمان ملاقات یا چک کردن روز باشد، در واقع به طور غیر مستقیم با نام و برند شرکت شما در تعامل خواهد بود و به طور ناخودآگاه تجارت شما برایش یادآوری می شود.

قیمت پایین در ازای میزان تاثیرگذاری بالا

از آنجا که تقویم یک کالای تبلیغاتی مورد استفاده در طول یک سال است و می تواند بر روی افراد زیادی تاثیر گذار باشد (هر کسی که وارد فضایی که تقویم شما در آن قرار دارد می شود یا حتی هر کس که از آن مکان عبور می کند) پس در مجموع قیمت نسبتا پایینی در مقایسه با تاثیری که بر افراد می گذارد را به شما تحمیل خواهد کرد.

تقویم های سفارشی بیشترین تاثیر را می گذارند

طراحی و تصاویر چاپ شده بر روی تقویم های تبلیغاتی می تواند نشانگر شخصیت تجارت شما باشد و می تواند به بهبود تصویر ذهنی افراد از تجارت شما کمک کند. این باعث می شود تقویم ها هدایایی شخصی و قابل احترام برای مشتریان شما باشند.

قدرت تبلیغاتی تقویم ها را دست کم نگیرید

تقویم وسررسیدها می توانند ابزاری کارآمد و قدرتمند در عرصه تبلیغات باشند. آن زمانی که تقویم و سررسیدها حتی به عنوان هدیه تبلیغاتی نیز مد نظر شرکت ها نبودند، گذشته است و امروزه در عرصه رقابتی تبلیغات، کمتر شرکت و تجارتی را خواهید یافت که از اثر این هدیه های تبلیغاتی کارآمد و موثر چشم پوشی کنند.


» نظر

دلایل انتخاب تقویم تبلیغاتی برای تبلیغات

دلایلی برای اینکه تقویم های تبلیغاتی گزینه هایی خوب برای تبلیغات هستند.

هدیه های بازاریابی

تقویم های تبلیغاتی یکی از بهترین هدیه ها برای گسترش برند شرکت شما می باشد. مدیران بازاریابی در سراسر کشور بر این باورند که هدیه های تبلیغاتی گزینه ای کارآمد برای افزایش شهرت تجارت شما می باشند و موجب می شوند نام شرکت شما بیشتر در دید عموم باشد. این تقویم ها می توانند به عنوان هدیه در مراسم های مختلف به مشتریان داده شوند یا اینکه در سطح وسیع به درب منازل و شرکت های آنها پست شوند. تعداد محدودی از هدیه های تبلیغاتی با سطح کارآمدی تقویم های تبلیغاتی وجود دارند.

 

 

تقویم رومیزی

چرا تقویم های تبلیغاتی ابزاری کارآمد هستند.

1-قابلیت استفاده- تقویم ها اقلامی پر مصرف هستند که به سادگی فارغ از نوع تجارت و هدف گذاری شما قادر هستند به افزایش شهرت شرکت شما با گسترش نام تجارت، لوگو و اطلاعات تماس شما بین مشتریان کمک کنند. درباره این موضوع فکر کنید که به طور میانگین یک شخص چند بار ممکن است به تقویم رومیزی یا رو دیواری خود مراجعه کند. به ازای هر بار نگاه به تقویم، شما در حال تبلیغ و گسترش تجارت خود هستید.

2- فراوانی در تعداد- یک فرد به طور میانگین می تواند یک تقویم رو میزی، یک تقویم دیواری و یک تقویم در فضای عمومی شرکت خود و حداقل یک تقویم یا سررسید در منزل خود داشته باشد. به عنوان مثال اگر به سایر هدیه های تبلیغاتی همانند جاکلیدی بیاندیشید، هر فرد در خوشبینانه ترین حالت تنها به یک جاکلیدی نیاز خواهد داشت اما در مورد تقویم اینگونه نیست و شما می توانید طیف وسیعی از طراحی ها و تم های متفاوت را در چاپ و توزیع تقویم های خود برای استفاده در شرکتها و منازل مشتریان خود مورد استفاده قرار دهید.

3- قدرت خرید- قیمت میانگین تمام شده یک تقویم دیواری کمتر از یک دلار می باشد. با در نظر گرفتن این موضوع تعداد بالقوه مشتریان، کاربران، مدیران و شرکت های صنعتی که می توانید تجارت خود را در بین آنها گسترش دهید قابل توجه خواهد بود. با یک سرمایه گذاری متوسط قادر خواهید بود نظرات طیف وسیعی از مردم را به تجارت خود جلب کنید. تصور کنید شما قصد تبلیغ تجارت خود با چاپ و پخش تبلیغات سنتی را داشتید، آنگاه متوجه خواهید شد که با صرف مبلغ اندکی حتی به حداقل میزان موفقیت ارتباط با مشتری نیز نخواهید رسید.

4-مقبولیت جهانی- یکی از دلایل مهم استفاده از تقویم به عنوان کالای بازاریابی و تبلیغاتی مقبولیت جهانی آنها در بین عموم مردم مشغول در صنایع مختلف می باشد. چراکه تقویم یک کالای ضروری و مورد نیاز در هر خانه یا شرکت در سراسر جهان می باشد. با چاپ تقویم های سفارشی متناسب با خواسته و نیاز مشتریان نه تنها باعث گسترش شهرت شرکت شما می شود بلکه نشان دهنده احترام و ارزش قائل شدن به نظرات و علایق مشتریان نیز هست.

5- حضور دائمی- استفاده از تقویم های سفارشی باعث می شود نام و برند شرکت شما به صورت دائمی به مدت 12 ماه و یا حتی بیشتر در مقابل دیدگان مشتریان باشد. اگر شما هزینه چاپ تقویم وسررسید را بر مدت زمان 12 ماهه تقسیم کنید، هزینه نسبی تبلیغات شما به صفر میل خواهد کرد. که یک سرمایه گذاری ناچیز با تاثیرگذاری بلند مدت محسوب خواهد شد. با عرضه تقویم وسررسید به مشتریان خود به آنها نشان خواهید داد که در هر روز از سال در خدمت گذاری به آنها حاضر هستید.

در انتها اگر به دنبال رشد تجارت خود به صورت اقتصادی و تاثیرگذار هستید، استفاده از تقویم وسررسید یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. با تحویل سال جدید، تقویم های تبلیغاتی نقش تاثیرگذار خود را مجدداً به نمایش خواهند گذاشت.

 


» نظر