سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تقویمهای رومیزی تبلیغاتی

با استفاده از تقویم‌های رومیزی شخصی‌سازی، به مشتری‌هایتان کمک کنید بهتر برنامه‌ریزی کنند. هر بار که مشتری‌هایتان از تقویم‌های تبلیغاتی شما استفاده می‌کنند، تبلیغ شرکت شما را هم در آن ببینند و به این فکر می‌کنند که شما به آنها اهمیت می‌دهید و شرکت شما چقدر برای آنها مفید است.

مهمترین مزیت استفاده از تقویم رومیزی این است که در هر ماه در طول یک سال تجارت تان را برای مشتریان شما یادآوری می کند که این امر نه تنها یک یادآوری کننده معمولی بلکه یک نوع مثبت وتاثیر گذار می باشد.چون نه تنها محصولات یا خدمات عالی به آنها ارائه می‌دهید، بلکه به آنها کمک می‌کنید که بهتر برای روز خود برنامه‌ریزی کنند. تا زمانیکه از آن تقویم رومیزی تبلیغاتی استفاده کنند، هرگز فراموش نخواهند کرد.


 تقویم رومیزی


تقویم‌ رومیزی تضمین می‌کند که برند و اطلاعات تماس شرکت شما، هر روز سال در مقابل چشم مشتریان باشد. تقویم‌های رومیزی را می‌توانید با قیمت‌های باور نکردنی و با تنوع فراوان پیدا کنید. اگر قصد دارید برای تبلیغ شرکت خود بر روی تقویم‌ رومیزی سرمایه‌گذاری کنید، مطمئن باشید که با قدرت تاثیرگذاری بالای تقویم‌ رومیزی، بیشترین بازگشت سرمایه را خواهید داشت.

تقویم‌ رومیزی در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف در دسترس هستند. تقویم‌های رومیزی استاندارد شامل 12 صفحه برای هر ماه هستند، اما با صرف کمی هزینه می‌توان صفحات دیگری به آن اضافه کرد. شما می‌توانید یک تقویم رومیزی استاندارد را انتخاب و بعد خودتان آن را سفارشی کنید تا یک تقویم تجاری حرفه‌ای درست کنید، تقویمی که به مدت یکسال، کار تبلیغات شرکت شما را انجام می‌دهد.

تقویم‌های رومیزی بر روی یک پایه‌ی محکم نصب می‌شوند تا صفحات ماهانه را در محل نگه دارد. با استفاده از رنگ‌ها و اشکال گوناگون می‌توانید به تقویم‌های استاندارد معمولی، جلوه‌ی زیباتری بدهید.

تقویم‌ رومیزی سفارشی‌‌شده، یک آیتم تبلیغاتی کلاسیک اما قدرتمند برای مشتری‌های شما هستند. بهتر است تقویم رومیزی را طوری سفارشی کنید که تمام طول سال روی میز مشتری‌تان بماند.

استفاده از یک تقویم رومیزی مناسب با تصاویر وطراحی هنری جذاب ومنحصر به فرد می تواند بازتاب دهنده سبک وکلاس واعتبار شما باشد . ما انواع تقویم‌های رومیزی با اندازه‌ها و شکل‌های گوناگون را ارائه می‌دهیم.

با کمک تقویم‌های سفارشی شده می‌توانید به راحتی پیام شرکت‌تان را به مشتری‌ها ارتقا دهید، فقط کافی است هوشمندانه و خلاقانه انتخاب کنید. تقویم‌های رومیزی بسیار مقرون به صرفه هستند. طراحی و چاپ این تقویم‌ها راحت و سریع است. و حتی می‌توانید آنها را به اندازه‌ی دلخواه خود سفارش دهید. هزینه نهایی تقویم رومیزی، خیلی ارزانتر از خودکار، لیوان و یا آهنربا تمام می‌شود


» نظر

فواید و مزایای تبلیغ با تقویم

اکثر مردم فکر می‌کنند تقویم‌ها و سررسید‌های تبلیغاتی ابزارهای بازاریابی موثری نیستند. این طرز فکر کاملا اشتباه است! تقویم‌ها و سررسید‌ها، کالاهای تبلیغاتی چند منظوره‌ای هستند که نه تنها برند شما را ارتقاء می‌دهند، بلکه به شما امکان می‌دهند برندتان را همانطوری که خودتان می‌خواهید بیان کنید. بهتر است چند مورد از مزیت‌های آنها را بررسی کنیم.

تقویم سفارشی یک هدیه با فکر و پرمفهوم است

فکر می‌کنید اگر به مشتری‌تان یک تراکت که اطلاعات شرکت‌تان بر رویش چاپ شده است بدهید چه واکنشی نشان می‌دهد ؟ فکر می‌کنید ناراحت می‌شود؟ از شما ممنون می‌شود؟ تراکت‌ برای گذاشتن زیر برف پاک کن شیشه جلوی ماشین خوب است (گرچه ماندگار نیستند) اما ابزارهای بازاریابی موثری برای مشتری‌های فعلی‌تان نیستند.
حالا اگر به همان مشتری یک تقویم رومیزی یا سررسید زیبا و مفید بدهید که اطلاعات شرکت تان بر رویش چاپ شده، واکنشش چه خواهد بود؟ هدف تقویم‌های شرکتی فقط آگهی تبلیغاتی نیست؛ آنها بیشتر یک هدیه هستند تا تبلیغ، بنابراین احتمال اینکه مشتری‌ها تقویم‌ها وسررسیدها را برای مدت طولانی تری نگه دارند بیشتر است.

برند سازی

تقویم‌های سفارشی در برندسازی نقش به سزایی دارند، هم درون سازمان و هم بیرون سازمان وقتی تقویم شرکت‌تان هر روز جلوی چشم مشتری‌ها باشد، آنها ناخودآگاه هر روز برند و نام شرکت شما را می‌بینند. حالا این چه فایده‌ای دارد؟ خوب بیایید فرض کنیم که من قبلا از دریافت تقویم تبلیغاتی شما، هیچ چیزی در مورد شرکت شما نمی‌دانستم و من تصمیم هم گرفته‌ام از آن استفاده کنم. بعد از چند هفته که روزی چند بار به تقویم نگاه کنم، احتمالا نام شرکت و برند شما در ذهنم حک می‌شود حتی اگر درست جلوی چشمم نباشد؛ و دفعه بعد که می‌شنوم یک نفر اسم شرکت شما را می‌آورد یا از خدماتی که شرکت شما ارائه می‌دهد می‌‌پرسد، من می‌توانم حرفی برای گفتن داشته باشد! لازم به ذکر نیست که اگر من در نهایت به خدماتی که ارائه می‌دهید نیاز داشته باشم، اسم شرکت شما قطعا همیشه یادم خواهد ماند.
اگر یکی از مشتری‌هایتان تقویم شرکت شما را در دفتر خود گذاشته باشد، این به این معنی است برند شما را تایید می‌کند. بنابراین، هر کسی که به دفتر او می‌رود، می‌تواند به وضوح متوجه شود که او با شرکت شما در ارتباط است! (و باور کنید این موضوع خیلی اهمیت دارد!)
برند سازی درون سازمان هم اهیمت دارد. کارکنان و یا کارمندان شرکت قطعا برند شرکتی که برایش کار می‌کنند را می‌شناسند، اما ممکن است از برخی خدمات یا مسائل مربوط به شرکت اطلاعی نداشته باشند! بد نیست که برند خود را برای کارکنان خود نیز تقویت کنید، چرا که آنها با کار کردن برای شرکت شما، نماینده برند شما هستند. به علاوه، به کمک تقویم می‌توانید روزها و رویدادهای مهم مربوط به شرکت را به اطلاع کارکنان برسانید. اگر هر یک از کارکنان شما یک تقویم یا سررسید شرکتی روی میز خود داشته باشند، دیگر هیچ بهانه ای برای نیامدن به رویداد مهمی که از چندین هفته پیش به آنها اطلاع داده اید ندارند.


تقویم‌های سفارشی مقرون به صرفه نیز هستند

تقویم‌ها و سررسیدها خیلی ارزان تر از تبلیغات در روزنامه و رادیو و تلویزیون است و ماندگارتر هم هستند. اکثر اوقات مردم توجهی به آگهی‌های روزنامه‌ها نمی‌کنند! و خب بله آگهی تلویزیونی تعاملی و جذاب هستند، اما اگر هنگام پخش تبلیغ مردم شبکه را عوض کنند چه؟ تفاوت مهم بین آگهی‌های دیگر وتقویم‌های چاپ سفارشی این است که مردم هر روز خودشان سراغ تقویم‌ها می‌روند، در غیر این صورت آنها را روی دیوار آویزان نمی‌کردند و یا داخل کیف‌هایشان نمی‌گذاشتند. شاید تقویم‌ها خیلی شبیه به تبلیغ نباشند، اما ابزارهای موثری هستند!
بنابراین، به جای صرف هزینه‌های گزاف برای روش‌های تبلیغاتی بی تاثیر (و گران)، به فکر خرید تقویم‌ها و یا سررسیدهای تبلیغاتی برای کمپین تبلیغاتی خود باشید.


سررسید 97   -   سالنامه 97   -  سالنامه 1397  -   سررسید 1397  -  جلد منوی رستوران


» نظر