سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای تقویم رومیزی تبلیغاتی

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی هدیه ای کارآمد

آیا شما به دنبال یک هدیه تبلیغاتی شگفت انگیز برای کسب و کار خود هستید، موارد زیادی برای انتخاب وجود دارد. شما همچنین با محصولاتی مانند قلم، فنجان که در نهایت در یک کابینت پرتاب خواهد شد یا اقلام مختلف بسیاری مواجه خواهید شد. چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شما هر روز دیده شود، در حالی که برای مشتریان شما هم مفید باشد؟

تقویم رومیزی تبلیغاتی گزینه ای مناسب برای معرفی نام تجاری می باشد. چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید با آنها تبلیغات خود را انجام دهید، اما واضح ترین مزیت تقویم، این واقعیت است که تقویم رومیزی یک یادآوری روزانه از کسب و کار شما را ارائه می دهد.


بیایید درباره برخی از مزایای تقویم رومیزی تبلیغاتی بحث کنیم.

اگر از قدرت تقویم های تبلیغاتی تردید دارید، فقط یک سوال دارم

آیا آگهی دیگری وجود دارد که در آن مشتریان به راحتی اجازه دهند تا کسب و کار خود را بر روی میز آنها، برای یک سال، بدون پرداخت هزینه، تبلیغ کنید؟,\

تقویم های رومیزی می توانند این کار را انجام دهند و هنگامی که شما در آن شعار خود را اضافه کنید، به طور متوسط افراد چندین بار در روز به تقویم نگاه می کنند، 365 روز در سال برابر با بارها امکان نمایش می باشد. سوالی وجود دارد که آیا آنها کسب و کار شما را از یاد می برند؟

مردم هنوز محصولات کاغذی را دوست دارند. برای بسیاری از مردم، نوشتن با قلم و کاغذ احساس آرامش به آنها می دهد. مطالعات نیز نشان داده است که نوشتن به مردم کمک می کند بیشتر به خاطر بسپارند، بنابراین هنگام یادداشت برداری از تاریخ های مهم، تقویم رومیزی شما ممکن است ترجیح داده شود.

تقویم هایی که برای ارزش نهادن به مخاطبان مورد نظر خود ارائه می دهید، احتمال بیشتری برای استفاده خواهند داشت. این تقویم ها با موضوع یا تصاویر در هر ماه آغاز می شوند. اطمینان حاصل کنید که تصاویر انتخابی مربوط به خدمات یا نام تجاری شما باشند. اگر لیست خاصی از افرادی دارید که تقویم را برای آنها می فرستید، آنها را با گرافیک و چاپ متغیر با نام خود در عکس هر ماه، شخصی کنید.

 

تقویم رومیزی

در چه جاهایی نیاز به تقویم رومیزی داریم

تقویم در دفاتر، خانه ها، مدارس، فروشگاه ها و در همه جا یافت می شود. هنگامی که مارک تجاری خود را بازاریابی می کنید، قرار گرفتن در معرض دید یک موفقیت است. مردم به تقویم ها نیاز دارند تا زمان خود را مدیریت کنند، گاهی اوقات حتی دو تا سه نفر از یک تقویم رومیزی استفاده می کنند.

بازاریابی کسب و کار خود با تقویم، مفید و سودمند برای شما و مشتریان شما است. حتما نام و لوگو شرکت خود را در هر ماه چاپ کنید. شما حتی می توانید شماره تلفن، آدرس و نشانی وبسایت خود را به طوری که به راحتی قابل دسترسی باشد بر روی آن چاپ کنید. تقویم می تواند حتی ساده تر از کارت های کسب و کار مورد توجه قرار گیرد.

تقویم رومیزی تبلیغاتی می تواند سرگرم کننده باشد

هنگام طراحی تقویم های بازاریابی شما واقعا می توانید خلاق باشید. بعضی از شرکت ها با ایده های بزرگ بر اساس صنعت خود می آیند. به عنوان مثال، یک دامپزشک ممکن است تصاویر زیبا از حیوانات را در خلق صحنه ای خنده دار برای هر ماه در تقویم خود داشته باشد. یک شرکت محوطه سازی می تواند عکس های نمونه کار خود را در فصول سالانه استفاده کند.

عکاسان می توانند عکس های خود را برای هر ماه استفاده کنند. شما می توانید در مورد مزایای کسب و کار خود در صفحات تقویم چاپ و صحبت کنید.

 

تقویم رومیزی

 

چند راهنمایی برای سفارش تقویم رومیزی

ارسال تقویم به مشتریان فعلی در اطراف تعطیلات به عنوان هدیه "تشکر از شما".

با ارسال تقویم، برخی از کسب و کارهای همسایه خود را به سمت دفتر خود بچرخانید.

تقویم خود را در فستیوال های محلی، نمایشگاه های شغلی و نمایشگاه های کسب و کار ارائه دهید.

اکثر کسب و کار ها متوجه شده اند که تقویم، کار سخت تبلیغات را برای آنها انجام می دهد. هنگامی که شما می خواهید در بودجه صرفه جویی کنید و مایل هستید در تبلیغات و بازاریابی کارآمد باشید، تقویم رومیزی تبلیغاتی نتایج بسیار خوبی را ارائه می دهد. آنها عملی، خلاق، مقرون به صرفه و دارای عمر طولانی مدت هستند. هنگامی که شما طرح و جنس تقویم هایی که می خواهید ارائه دهید را مشخص می کنید، فکر کنید که چگونه می توانید آنرا بر روی میز هیئت مدیره قرار دهید. برای سفارش دادن تقویم و سررسید 97 هر چه زودتر باید اقدام کنید با نزدیک شدن به سال جدید زمان کافی برای انتخاب و اجرای طرح تقویم رومیزی و سالنامه 97 شما کم خواهد شد.

کانــــــــدیــــــــــــــــد ارائه دهنده انواع سررسید 1397 و سالنامه 1397 می باشد
شماره تماس: 02188319942 | 02188323593

 


» نظر